MENU

Hydrolat Oczarowy

Hydrolat oczarowy (woda oczarowa) otrzymywany jest z pędów Hamamelis virginiana.Stosuje się go głównie w produktach do skóry wrażliwej i podrażnionej.Właściwości:
  • działanie przeciwbakteryjne, antyseptyczne 
  • wzmocnienie i uszczelnianie naczyń krwionośnych
  • właściwości ściągające, uśmierzające, przeciwpodrażnieniowe
Hydrolat oczarowy idealnie sprawdza się jako tonik dla cery trądzikowej.Delikatnie ściąga cerę,ogranicza powstawanie nowych wyprysków,przy dłuższym i regularnym stosowaniu doskonale ogranicza przetłuszczanie się cery.

Ja wodę oczarową kupuję w sklepie internetowym Zrób Sobie Krem w cenie 14,90 za 200 gram oraz 25,90 za 400 gram.Małe oapkowanie starcza mi na 3 miesiące codziennego używania.Teraz już kupuję te większe :) Tego hydrolatu nie trzeba przechowywać w lodówce,także nie musimy się martwić, że zepsuje się w szufladzie z kosmetykami :) Można go też kupić w innych sklepach.Ja próbowałam jeszcze tego z beautyever ale niestety nie zadowolił mnie.W moim odczuciu był inny od tego z ZSK.Nie zauważyłam tak dobrego działania,i zapach również się różnił.Co do zapachu..nie każdemu może się on spodobać.Mnie,kiedy pierwszy raz go użyłam okropnie drażnił.Na szczęście po około 5 minutach całkowicie ulatnia się z twarzy.Teraz szczerze mówiąc już się przyzwyczaiłam, i nawet polubiłam ten zapach :) Myślę,że to kwestia przyzwyczajenia.
Jest bardzo wydajny,nie wiem jakim cudem ale o wiele wydajniejszy niż toniki które można kupić w drogerii.Moim zdaniem na prawdę warto spróbować,najbardziej jestem mu wdzięczna za ograniczenie przetłuszczania cery.Na dzień dzisiejszy nie świecę się już jak latarnia po 3 godzinach od umycia twarzy.Serdecznie polecam go osobom które mają problem z trądzikiem,tłustą cerą,do mieszanej również będzie w sam raz :) Warto podkreślić,że jest to produkt naturalny,nie jak drogeryjne toniki napakowane chemią.
Idealnie sprawdza się również jako dodatek(zamiast wody) do maseczek z glinki czy spiruliny :) 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka