MENU

Nowość od Venus | Woda z płatków róży | Kilka słów na temat właściwości wody różanej


Witam Was cieplutko 😊
Niedawno w drogeriach Rossmann pojawiła się nowość marki Venus,która wprowadziła do sprzedaży serię naturalnych kosmetyków/półproduktów. Jedną z tych nowości jest woda z płatków róży.Zapraszam Was do mojej recenzji tego oto produktu.


Róża jest symbolem elegancji a także luksusu. Płatki tego kwiatu są bogate w witaminy A,D,E,C,B3 oraz flawonoidy,przeciwutleniacze i cynk.Woda różana powstaje w wyniku destylacji płatków róży,jest właściwie produktem ubocznym wytwarzania olejku różanego.

Właściwości wody różanej :

  • Tonizuje i delikatnie oczyszcza cerę
  • Jest idealna dla każdego rodzaju cery
  • Poprawia napięcie skóry
  • Posiada działanie antyoksydacyjne,przeciwzmarszczkowe 
  • Wzmacnia naczynka,dlatego jest szczególnie polecana dla cery naczynkowej
  • Uspokaja wrażliwą,naczynkową cerę
  • Redukuje wydzielanie sebum
  • Działa przeciwzapalnie i antybakteryjnie
  • Zmniejsza rozszerzone pory
  • Przy dłuższym stosowaniu wyrównuje koloryt cery
  • Pomocna w leczeniu ran lub poparzeń słonecznych
  • Łagodzi podrażnienia i zwiększa krążenie krwi
  • Jej zapach doskonale uspokaja oraz relaksuje podczas kąpieli
  • Posiada działanie nawilżające
  • Uelastycznia i wygładza cerę
  • Łagodzi zmiany trądzikowe
Zastosowanie wody różanej :
  • Woda z płatków róży jest ratunkiem dla zmęczonych,podrażnionych oczu.Wspaniałą ulgę przynoszą okłady.Wystarczą dwa płatki kosmetyczne nasączone wodą różaną.Taki okład przykładamy do oczu na 20 minut i relaksujemy się 😊
  • Jest doskonałą bazą dla kosmetyków domowej roboty zamiast wody.Dzięki temu kosmetyk zyska dodatkowe właściwości nawilżające.
  • Świetnie sprawdza się jako dodatek do maseczki np. z glinki.W tym wypadku mieszamy glinkę z hydrolatem różanym zamiast zwykłej wody.
  • Woda różana idealnie posłuży nam jako zamiennik drogeryjnych toników do twarzy.
  • Świetnie sprawdzi się również jako podkład nawilżający do olejowania włosów.
  • Można również dodać kilka kropli do porcji kremu czy balsamu,którego używamy na co dzień.
  • Może stanowić składnik domowej mgiełki nawilżającej  do twarzy czy włosów.
  • Schłodzona doskonale ożezwi cerę latem,podczas upalnych dni.
  • Może być stosowana jako płukanka do włosów,która nada im miękkości oraz odżywi skórę głowy.




Przejdźmy do recenzji produktu Venus.
Producent na opakowaniu zaznacza,że produkt jest wykonany w 100 procentach z nieprzetworzonych składników naturalnych.Nie zawiera substancji barwiących,zapachowych i konserwujących.Jest to produkt również dla wegan,ponieważ nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego.

SKŁAD

W składzie produktu na pierwszym miejscu znajdziemy wodę różaną.
Na pierwszym miejscu,no właśnie.Tak więc czy jest to 100% wody różanej?
Nie. Drugim i ostatnim składnikiem jest gliceryna. Nie jest składnikiem w żadnym stopniu szkodliwym,ma działanie nawilżające.

OPAKOWANIE

Szklana buteleczka o pojemności 50 ml , wykonana z ciemnego szkła z białą,plastikową nakrętką dodatkowo jest wyposażona w koreczek z kroplomierzem,dzięki czemu z łatwością możemy odmierzyć ilość produktu dodawanego do naszych kosmetyków.Dzięki temu produkt jest również zabezpieczony przed przypadkowym wylaniem się.Gwarantuje nam wydobycie odpowiedniej ilości,nic się nie przeleje.
Buteleczka jest mała i poręczna,idealna do małej kosmetyczki na wyjazdy.
Szata graficzna przykuwa oko,jest bardzo ładna.

DZIAŁANIE 

Kosmetyk ma bardzo ładny,naturalny różany zapach,który potrafi zrelaksować.Kojarzy mi się z cukierkami o smaku dzikiej róży.
Nie jest to jednak to,czego oczekiwałam.Mam wrażenie,że w kosmetyku jest bardzo dużo gliceryny ponieważ po rozsmarowaniu kropelki na dłoni,bardzo długo się wchłania oraz zostawia dziwny,minimalnie świecący się film.
Owszem,daje efekt miękkości wygładzenia skóry,jednak czuć,że to zasługa gliceryny.Wydaje mi się że jest tam jej o wiele więcej niż myślałam przy zakupie a oczekiwałam,że będzie to mało wyczuwalne.
Kupiłam ten produkt z myślą,że będzie mi służył jako podkład pod żel hialuronowy.Jednak przez tą tłustawą warstewkę na prawdę kiesko się sprawdza w tej kwestii.Po wklepaniu żelu HA i zabezpieczeniu go lekkim kremem,czułam się jakby w upalny dzień tłusty krem topił mi się na twarzy.Zrezygnowałam więc z tego sposobu na wykorzystanie produktu i znalazłam inny.
Woda z płatków róży Venus,świetnie sprawdza się jako dodatek do mgiełki do włosów DIY oraz jako podkład nawilżający do olejowania włosów. Najbardziej jednak lubię ten produkt w mgiełce.
W buteleczce mamy dwa składniki nawilżające-wodę różana oraz glicerynę,tak więc równie dobrze sprawdza się jako dodatek kilku kropli do maski.Włosy po użyciu kosmetyku z tym dodatkiem są bardzo miękkie,przyjemne w dotyku i nawilżone 😊
Sprawdza się również jako dodatek do balsamu do ciała.
Idealnie odświeża,relaksuje i wygładza zmęczone stopy,po całym dniu na nogach lubię wmasować w stopy po kąpieli kilka kropli tego produktu.

CENA I DOSTĘPNOŚĆ
Za buteleczkę zapłaciłam 12,99 zł. Produkt ten widziałam jedynie w drogeriach Rossmann.

Czy jestem zadowolona?
Na pewno nie w stu procentach.Produkt ten nie znalazł miejsca w mojej pielęgnacji twarzy.Daję również duży minus za reklamę producenta,która daje złudne wrażenie,że produkt ten to woda różana 100% a niestety tak nie jest.
Jednak nie mogę zaprzeczyć ,że świetnie sprawdza się przede wszystkim w pielęgnacji włosów a również ciała.Daję plus również za naturalny różany zapach.Na pewno jeszcze kiedyś do niego wrócę,szczególnie jeśli chodzi właśnie o pielęgnację włosów.


Mieliście już okazję poznać ten produkt?
Patinka.

1 komentarz :

  1. Ja właśnie testuję tą wodę i jestem zachwycona tym delikatnym filmem, który zostawia na twarzy. Dla mnie świetnie nawilża i koi skórę. Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka