MENU

Mój ulubieniec-Pharmaceris S Hydrolipidowy krem ochronny

IDEALNY KREM Z FILTREM

Bardzo długo szukałam idealnego kremu z wysokim filtrem.Przerobiłam już mnóstwo drogeryjnych i kilka aptecznych.Po każdym z nich niemiłosiernie się świeciłam.Jak latarnia.Nawet po takim,na którym pisało matujący.
Niektóre się lepiły,były ciężkie,miałam wrażenie,że skóra nie oddycha,rolowały się.Jeden z nich rolował się nawet podczas aplikacji.
Żaden z nich nie sprawdził mi się pod makijaż drogeryjny,ani też mineralny.Podkład momentalnie się warzył na każdym kremie z filtrem,z którym miałam do czynienia.Już miałam ochotę zrezygnować z ochrony przeciw UV..aż do dnia w którym poznałam filtr marki Pharmaceris.
Zapraszam Was do czytania 😊

PHARMACERIS S -HYDROLIPIDOWY KREM OCHRONNY DO TWARZY DLA DOROSŁYCH I DZIECI SPF50+

Filtr jest dostępny w aptekach w cenie 35-40 zł za50 ml.Jest to produkt o hipoalergicznym,bezpiecznym składzie.
Konsystencja produktu jest bardzo przyjemna,krem nie jest lejący ani za gęsty.Jest w sam raz,aplikuje się go bardzo przyjemnie.
Filtr ma faktor SPF 50+,co daje nam bardzo dużą ochronę przeciw promieniowaniem UV-B. PPD 15 z tego co wyczytałam z obliczeń w internecie (producent nie raczył poinformować na opakowaniu).Tak więc przed promieniowaniem UV-A chroni równie dobrze.
Zrobienie na nim makijażu mineralnego to czysta przyjemność.Nic się nie roluje pod pędzlem,podkład się nie warzy.Makijaż spokojnie wytrzymuje cały dzień bez poprawek,a nawet mam wrażenie że przedłuża jego trwałość.
Ten filtr to dla mnie istny cud i nie zamienię go na żaden inny 😊
Najważniejsze jest to,że nie zaostrza zmian trądzikowych,nie powoduje też nowych.Bardzo się cieszę,że w końcu znalazłam idealny krem z filtrem,ponieważ nie wyobrażam sobie wyjścia z domu bez takowej ochrony.
Krem ten nie bieli,ładnie się rozsmarowuje,wchłania się bardzo szybko.
Zastyga na skórze,przez co nie zostawia tłustej warstwy,jest to ogromny plus tego kosmetyku,dzięki temu twarz się nie świeci.Podczas bardziej słonecznych dni i wyższych temperatur nie zauważyłam żeby spływał po twarzy.
Filtr ten nie podkreśla suchych skórek,delikatnie nawilża.Same plusy 😊
Niżej pokażę Wam jak wygląda moja ''goła''twarz,z filtrem Pharmaceris,oraz z filtrem rzekomo ''matującym'' firmy Ziaja.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka